Saturday, June 22, 2013

minggu pertama

assalamualaikum

errr. dah lama tak menaip. hilang idea. selalu je on blog. tapi blog orang lain la hee
syukur alhamdulilah. masih merasa nikmat yang diberi oleh Dia :')

minggu ni banyak peristiwa sweet. anugerah Allah untuk aku huee :')) . masih dipanjangkan umur dan sekarang i am 22 okehh!!. isnin lepas aku telah menyambut hari di mana aku di lahirkan di dunia. ayah orang 1st yang wish through phone. awww so sweet. gentleman sangat. aku rasa ayah la lelaki yang paling romantik sebab selalu ingat tarikh-tarikh penting kalau nak dibandingkan dengan lelaki yang aku pernah kenal. nak ingat tarikh birthday pon payah. lol

ada lagi yang buat aku terharu. mama nyanyi lagu untuk aku, walaupun jarak memisahkan. :') . tak lupa jugak kengkawan aku menyanyi lagu happy birthday sampai tiga kali dalam sehari. dapat pulak coklat dari hamba Allah, moga hamba Allah ni di murahkan rezeki. amin. malamnya dapat makan kek omeii dari kak fiza dengan kak henny. terima kasih daun keladi hee. pluss rumate aku buat poskad versi digital. nampak gigihnya dia hahaa. tu semua dah cukup buat aku gembira dapat kawan yang caring and sporting. syukur Ya Rabb :')

opsss. ada lagi. peristiwa ni berlaku dalam minggu ni. telepati aku berjaya sampai ke H. bila dia dengan aku pakai baju yang sama warna. alahaiii kuatnya line telepati aku ke dia. hahaa tu je. k baiii 


tak pe. saya kuat. saya kan dah besar. tehee

4 comments:

  1. dah besar, tp tetap kecik.. hihihi

    ReplyDelete
  2. sama2.. :p ko tau knp Nis? hehe u r the person tat make me feel close to somebody still in bracket. hihi

    ReplyDelete